Choose language

Vesitieto

Kaikki mitä vesilaitos tarvitsee luotettavaan laskutukseen ja asiakaspalveluun

Laajat ja toimintavarmat palvelut

Kehitetty yhdessä alan asiantuntijoiden kanssa

02_Visma_fin_Canteen_DSC6719-1

Vesitieto asiakaspalvelu

Helppoutta ja tehoa arjen työhön

Kuvittele työpäivä, jossa tieto virtaa kuin vesi – sujuvasti, nopeasti ja luotettavasti. Vesitieto -järjestelmä tuo asiakaspalveluun tehokkuutta ja selkeyttä, jotta sinä voit keskittyä olennaiseen: asiakkaan auttamiseen.

  • Nopea tiedonsaanti: Asiakastiedot, laskutukset ja vedenkulutuksen raportit löytyvät yhdestä paikasta – aikaa ei kulu hakemiseen.
  • Selkeä käyttöliittymä: Käyttäjäystävällinen järjestelmä vähentää virheitä ja nopeuttaa työskentelyä. 
  • Ajantasaiset tiedot: Kaikki tiedot päivittyvät reaaliajassa, joten asiakaspalvelija voi vastata kysymyksiin luottavaisin mielin.
  • Vähemmän huolia: Kun järjestelmä toimii, asiakaspalvelija voi olla rauhallisin mielin.

Visma-Finland-22_3136

Vesitieto laskutus

Antaa laskuttajille levolliset yöunet

Vesitieto tuo selkeyttä ja varmuutta vesilaskutuksen arkeen. Automatisoidut prosessit vähentävät virheitä ja manuaalista työtä: Vesitiedon avulla laskut lähtevät ajallaan, tiedot pysyvät järjestyksessä ja työ tehostuu kuin itsestään.

Vesilaskutuksen tarpeista käsin kehitetty laskutus toimii luotettavasti asiakastyypistä, tuotteesta tai vesimittarityypistä riippumatta. Säästät aikaa, vältät sekaannukset ja voit keskittyä olennaiseen 

Huoletonta arkea

Vesitiedon palvelut tekevät sekä vesilaitoksen että asiakkaan arjesta sujuvaa. Asiakas voi tarkistaa oman vedenkulutuksensa helposti, ilmoittaa mittarilukemat tehokkaasti ja vastaanottaa tiedotteet suoraan sähköpostiin tai puhelimeen. 

Ei enää epätietoisuutta tai turhia puheluita asiakaspalveluun – kaikki tieto on saatavilla helposti verkosta!

Valitse Vesitieto – kun asiakaskokemus ratkaisee. 

Vesitiedon lisäpalvelut

Tarpeiden mukaan valittavat lisäpalvelut ja integraatiot

Rakenna kokonaisuus, jolle on käyttöä. Tutustu Vesitiedon palveluihin ja ominaisuuksiin:

  1. Share Love

    Asiakaspalvelu

    Pääse helposti käsiksi kaikkeen asiakaspalvelussa tarvittuun tietoon, kuten sopimuksiin, käyttöpaikkoihin, mittaritietoihin, edustajiin, tapahtumiin ja laskutukseen.

  2. Clock Status

    Mittaritiedot

    Vesimittarien varaston, lukemien ja asennusten hallinta tapahtuu keskitetysti. Lukemien vastaanotto onnistuu kätevästi eri kanavista

  3. Layers

    Laskutus

    Laskujen luotettava muodostus ja tulostus tai lähetys Finvoice 3.0 muodossa laskutusoperaattorille. Laskutus mittaridatan tai kulutusennusteen perusteella.

  4. Link

    Integraatiot

    Integraatioiden avulla Vesitieto on saumaton osa järjestelmäkokonaisuuttasi. Manuaalista tiedonsyöttämistä ei kukaan kaipaa!

  5. Cloud Network_1

    IoT Datapalvelu

    Vesitiedon IoT Datapalvelulla saat etämittareiden tiedot hyötykäyttöön. Laskuta tarkasti toteuman perusteella ja reagoi nopeasti hälytyksiin.

  6. Multiple Checked_1

    Myyntireskontra

    Maksumuistutukset, perintä ja sulkutoimet hoituvat luotettavasti osana kokonaisuutta. Voit käyttää Vesitiedon omaa tai ulkoista myyntireskontraa.

  7. Paperplane_1

    Viestintä

    Palvelualusta, joka sähköistää vesihuoltolaitoksen asiakasviestintää. Kanavina asiakasportaali, sähköpostit ja tekstiviestit. Voit esimerkiksi kysyä ja vastaanottaa lukematietoja tai ilmoittaa hälytyksistä tekstiviestillä.

  8. Settings

    Asentajan mobiili

    Ei enää hukkuneita työmääräyksiä tai asennustietojen manuaalista syöttämistä. Tiedot siirtyvät kentältä kätevästi suoraan Vesitietoon ja laskutukseen.

  9. User Edit

    Sähköinen sopimusprosessi

    Täysin sähköinen sopimusprosessi nopeuttaa ja helpottaa palvelua ja dokumentit ovat aina saatavilla. Integroitu Visma Sign sähköinen allekirjoitus osana palvelua.

  10. Users 2

    Työnhallinta

    Työnjohtajat voivat hoitaa erilaiset työtilaukset, niiden seurannan ja priorisoinnin sekä hyväksymisen laskutukseen selkeän sähköisen prosessin avulla.

  11. Folders

    Dokumentit

    Vesitiedon dokumenttien hallinta pitää sopimukset, kartat ja asennuskuvat tallessa ja helposti löydettävissä.

  12. Stats Panel_1

    Raportointi

    Vesitiedon raportointi auttaa tiedolla johtamisessa ja sisältää valmiita tai tarpeen mukaan toteutettavia raportteja esimerkiksi talousraportointiin. Raportointi on mahdollista toteuttaa myös integraation kautta esim. BI-raportointiin.

Vesihana
Vesitieto -järjestelmä on keskeinen osa Tornion Veden toimintaa ja sen avulla voimme taata entistä paremmat vesihuollon palvelut kaikille.

Juha Ylioinas

Tornion Vesi Oy:n toimitusjohtaja

Vesitieto - usein kysyttyä!

Kokosimme tähän vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jäikö jokin vielä mietityttämään? Ota rohkeasti yhteyttä, me autamme eteenpäin!

Kysy lisää

Vesitieto on kehitetty yhdessä vesilaitosten kanssa. Se sopii koosta riippumatta erityisesti vesilaitoksille, jotka haluavat helppokäyttöisen ja tietoturvallisen järjestelmän asiakaspalvelun ja laskutuksen tueksi ja haluavat automatisoida keskeiset prosessit.

Jätä yhteydenottopyyntö, niin lähdetään liikkeelle. Kartoitamme tarpeenne ja tarjoamme kokonaisuuden, joka sisältää juuri teille sopivat palvelut ja integraatiot.

Vesitiedon käyttöönottoasiantuntijan kanssa siirtymä Vesitiedon käyttöön sujuu hallitusti ja turvallisesti. Esittelemme selkeästi käyttöönoton aikataulun ja sen vaiheet, sovimme tarpeiden mukaisesta tietojen siirrosta, käyttäjien koulutuksista sekä kaikista muista tarvittavista yksityiskohdista.

Käyttöönottotyön tavoite on se, että asiakkaamme pääsee luottavaisin mielin aloittamaan uusien työkalujen käyttämisen. 

Tyypillisesti käyttöönotto vie noin kolmesta kuuteen kuukautta. Aikatauluun vaikuttaa se, mitä moduuleita ja integraatioita otatte käyttöön, miten laajasti tietoa siirretään vanhasta järjestelmästä ja millaisia toiveita teillä on projektin etenemisen suhteen. Työ tehdään tiiviissä yhteistyössä ja tarvittaessa voimme edetä nopeammin tai jättää vähän enemmän pelivaraa.

Vesitiedon tukipalvelut tavoitat kätevästi ja henkilökohtaisesti puhelimella tai sähköpostilla. Meillä tukipyyntöihin vastaavat asiantuntevat ammattilaisemme, joille asiakkaiden auttaminen on tuttua. Voit lähettää tukipyynnöt, antaa kehitysehdotuksia tai tilata konsultointitöitä kätevästi samasta paikasta.